Hej
Ni kommer inte tro att detta är sanning men det är det, tro mig!
Det var såhär: i torsdags så var jag och bytte upp mig vad beträffar färdmedel. Denna bil är den absolut nyaste bil som jag "ever" har ägt en så fin ford combi ab 2002 års modell. Ja, jag vet inte till mig hur jag nog ska vårda om detta "lindebarn". Idag efter att ha spolat av forden så upptäckte jag en liten rostprick på huven, i stl som en droppe (nästan obefintlig) hur som helst så tänkte jag att detta måste åtgärdas!! Jag hade sett i handskfacket en burk med pensel att bättra upp såna här defekter med..Jag tog och torkade noga och smeta på lack med tillhörande pensel, här ska minsann inget gå åt slumpen, fint så..
Efter att jag fixat detta kände jag mig så tillfreds och nöjd med mig själv! Tog och packade badkläder och for till stranden på en "snabb badning" då Jag skulle ha tvättstugan från kl: 15. Jag och Erik gled iväg i "finåket", smacka i farthållan vid 70 och mös.. Livet på en pinne!!
Efter badet så skulle jag parka forden och av en händelse så går jag runt bilen och tappar andan!!!!!!!
Vet ni vad jag ser? Jag gnuggar mina ögon..Tittar igen. Mmmm..
Billack på halva huven och hela vänsterskärmen!!! Det är inte sant, det är inte sant..
Jo, så är det. Vet ni, nu har jag lovat mig själv en sak!! Vid PMS, ska jag ALDRIG göra något som kräver förnuft..
När ska jag inse att det faktiskt är så att vi alla är bra på OLIKA saker, jag kan ge Taktil, fixa med fötter och plocka ögonbryn. Men jag kan definitivt INTE grejja med bilar, det får andra göra som KAN..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar