Jag har haft en fin jul, visst var det mycket ett tag med körrep, jobb, möten.. Men värst var nervositeten för solot på konserten, jag var så nervös men samtidigt så fanns och finns en så stark längtan i mig att få göra detta. På den stora dagen så var det genrep och två föreställningar. Fåfäng som jag är och med viss taskig självkänsla så tänkte jag att: skulle sången låta bedrövligt, så ska jag iallafall se BRA ut!!
Mycket smink, glitter och locktång "rubbet". jag kände mig faktiskt som en stjärna, jättetöntigt (jag vet..) men jag kände att jag kan leverera, dirigenten tror på mig och kören stöder mig.
Jag gick ut och sjöng och jag bara älskade det, min otroliga längtan fick komma till uttryck, att få finnas i sången och med så mycket längtan få leverera det är bland det mest fantastiska jag ha fått gjort.
Tack!!
Resten av julen firades hos mor en dag och hos pappa på självste julafton. Lillprinsen kom en vecka efter jul och fick en hel del lego..vilket han älskar!! Jag sitter i soffan, det är själaste nyårsafton var med Madde tidigare och åt en god middag med dessert, vi skålade i Pommac. före tolv faktiskt. På tv var det After Darks show som var såå bra.
Over and out
Gott nytt! & må 2012 bli det bästa hitintills i livet...
SvaraRadera