Detta är texterna (länken) som jag kommer att utgå ifrån i gudstjänsten den 17/7.
Att inte döma handlar om ett dömande av andra men också, hur vi ser på oss själva.
Vad säger texten eller temat DIG? Fundera, analysera och problematisera
http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?id=643711&helgdag=55
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar