Nu är det dax att verkligen göra något mot denna hunger, denna torka i östafrika som drabbar upp emot 10 miljoner människor!!
Om alla i Sverige lägger "En krona var", så får vi ihop upp emot 10 milj kr!
En krona gör inte ont för någon att ge.
Börja på den egna arbetsplatsen, be dina kollegor ge en kr var för sina familjemedlemmar.. Gå med pengarna till närmaste pastorsexpedition, säg att de är till att" Utrota hungern" i tredje världen.
Vi ska leva för varandra, att samla en kr var är inte svårt!!
Ta er i akt
Om alla i Sverige lägger "En krona var", så får vi ihop upp emot 10 milj kr!
En krona gör inte ont för någon att ge.
Börja på den egna arbetsplatsen, be dina kollegor ge en kr var för sina familjemedlemmar.. Gå med pengarna till närmaste pastorsexpedition, säg att de är till att" Utrota hungern" i tredje världen.
Vi ska leva för varandra, att samla en kr var är inte svårt!!
Ta er i akt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar