fredag 8 juli 2011

Tankad, packad..

Nuså..lite semester. Hunden är avmaskad med medel mot dvärgbandmask, har kollat vaccinationsintyg så att allt är som det ska för det var inte bara att åka till Norge inte. Vi ska till södra norge väster om Oslo vid kusten en ort som heter Saude, det ligger mellan en fjord och fjällen, tala om att man får lite isfolks dejavu!! Vi ska bo i en stuga vid havet jag och pappsen och så Mr Darzy, morgondopp efter löpturen kanske.

Pöss och hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar