Glädjeskrammel och Kastrullsång
tisdag 26 juli 2011
Saft spill
Ja, det råkade läcka lite saft från "saft majan" medans jag satt och kollade bilannonser..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar