Först hem och kraschlanda efter semestern i lördags natt, så fett ont i kroppen efter turer och fallet på hemvägen. Stora sätesmuskeln på högersida är rejält stukad, knappt så jag kan sitta på toan (ringen är ju så hård). Väl hemma så hamnade fokus på gudstjänsten som jag skulle ha på söndagen, predikan var långtifrån klar. Söndag morgon promenad och sedan skriva skriva, fundera och skriva jag var lugn, tidsoptimist men kom en timme före gudstjänsten till kyrkan. Måste skärpa mig med tider, folk blir ju oroliga de vet ju inte hur jag tänker..Men det fixade sig och musikern fick psalmerna innan jag for på semestern och han hade med en kille som förstärkte sången, vilket var bra då vi bara blev 10 st. Predikan kändes jättebra, jag fick ut budskapet att inte döma på ett sätt som jag tror alla kunde ta till sig och identifiera sig med, bra när man kan få med något ur det verkliga livet, en erfarenhet..
Idag blir det en slappisdag då jag ska jobba inatt, in till stan med en kamerafilm, fixa lite..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar