söndag 3 juli 2011







2 kommentarer:

  1. Hoppas de är lika sköna som snygga?!

    SvaraRadera
  2. De är supersköna, mkt stöd runt hålfoten hoppas att detta inte förhindrar löpsteget jag har inte haft skor med såhär mkt stöd tidigare. premiärtur med dem imorgon 8/7 (milen) /Gia

    SvaraRadera