Vad har du för snygga kläder??.. Nej ingen kommentar hade du lämnat, du har nog drömt// Syster
Linnebyxorna är från 2003, blusen har hängt i garderoben ett par år!!/Gia
Vad har du för snygga kläder??.. Nej ingen kommentar hade du lämnat, du har nog drömt// Syster
SvaraRaderaLinnebyxorna är från 2003, blusen har hängt i garderoben ett par år!!
SvaraRadera/Gia