Vaknade vid ett efter andra natten på det nya jobbet, Idag ska jag hämta lillprinsen och så ska vi hälsa på en arbetskamrat så att vi och våra barn får umgås, det var länge sen sist och det ska bli kul att ses igen. Erik stod beredd på fritids. -Ska vi åka och leka nu! Var det första han sade när jag kom. Tyvärr så var vädret uselt och vi fick springa in på konsum för att inte bli dyblöta, efter diverse inköp var vi äntligen på väg. Väl framme möttes vi av ett gäng glada barn i blandade åldrar. Så småningom gick jag som på räls till kaffetermosen då jag inte hann dricka hemma innan jag for, himelska dryck..Efter pannkakor och fika så började barnen leka och vi fick tid att prata, softa och bara vara, vi försökte även montera en takfläkt men det gick inte alls! Summan av kardemumman så blev denna eftermiddag/kväll väldigt bra, barnen leke och vi vuxna hade det alldeles utmärkt vi också. Vi var in till Annika när vi kom hem och hämtade Darzy. Intressant att se vad morgondagen bär i sitt sköte hoppas vädret blir bra så vi kan bada, kanske besöka kusin, synd att mina rara syrror ska lysa med sin frånvaro, men till hösten verkar det som Emelie och Magnus ska flytta hit, det vore ju toppen.
http://youtu.be/YRSR0NREo7k /Per Gessle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar