Säg det i toner och inte i ord, kärleken är så förunderligt stark kuvas av intet i världen, du ska veta att jag saknar dig, vad gör du nu förtiden varför hör du aldrig av dig, som jag längtat alla dar, säg att du älskar mig och vill mig väl håll mitt hjärta håll min själ, tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig, mitt i ett äventyr,främling vad döljer du för mig, ,kyss mig igen sade.., sov på min arm, när du tar mig i din famn, så möts vi här inatt, händerna som söker, ingen kan älska som vi, när vi två blir en, jag höjde ett jublande rop mot den kära välkommen du som väntats i ensamma år..
Frid på jord Sofia Karlsson
http://youtu.be/yrRfpozxX2Y
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar