onsdag 15 juni 2011

Venusberg




Var med min bästa väninna till Falun idag, vi besökte myrorna vilket var jättekul då jag verkligen gillar secon hand. Hitta lite snygga roliga klänningar som jag provade, men det slutade med gapskratt och att Annika fick dra dem av mig, kan inte förstå det där att det tar stopp ! Vi var sedan och år på en thairestaurang sååå fett gott, satt sen och pratade lite om utflyktsmål och jag tycker att Carl Larsson gården i Sundborn kunde vara värt ett besök, då jag faktiskt aldrig varit där, ett besök till Leksands sommarland blir det iallafall med Syster Jossan och hennes dotter Veronica. Systrarna i Norge vill även att vi ska komma dit och det kan man ju försöka göra (får köra på natten, lär ta en 12-15 timmar) Stockholm hade i och för sig också vart kul med Wasa museet och slottet... Men det blir nog Norge och Leksand och så grannkommun!!


Bilden föreställer ett skogsparti mellen körbanorna på väg från Falun till Borlänge, detta benämns "Venusberget"

2 kommentarer: