måndag 20 juni 2011

Oj, oj, oj





Vilken dag alltså, den har innehållit allt. Idag skulle vi åka till min mamma för Erik ska vara där med sin kusin Veronica som vi också ska hämta, då jag ska jobba natt. Vi packade och satte oss i bilen, väl i stan skulle jag tanka men hade glömt kortetuiet hemma. Så jobbigt!! Det är iallafall en mil in till stan från mig. Men eftersom gammelmormor skulle med till Borlänge så tänkte vi att vi hämtar henne först så vi har det gjort. Väl hemma så parkade jag utanför dörren och sprang fram låste upp och fich ett spett i huvudet som hade glidit för dörren (det gjorde så fett ont..)



Jag hämta iallafall kortetuiet och vi åkte mot Stensbo där vi skulle hämta Veronica och tanka. Vi hämtade lillan och fortsatte över Grangärde mot Rämshyttan för att sedan åka mot Borlänge. Vid sågen i Grangärde small kopplingsvajern av, bara att coola ner och krossväxla vid rätt varvtal, detta har hänt en gång förut! Innan jag fick i tvåan och fann en plats att vända på så var jag halvvägs i Rämshyttan. Jag lyckades vända och ta mig genom ett par stopplikter rullandes!! Ja jag tog mig hem till pappa och fick låna hans bil. Vad skönt äntligen på väg, jag tänkte i mitt sinne vad blir nu den tredje grejjen, för en olycka kommer ju sällan..Ja ni vet, och det där med att glömma kontokortet kändes för klent. Men jag kan tala om att väl i Borlänge så blev jag varse, vi hade nämligen glömt Veronicas resväska i min bil!



Nu är jag hemma iallafall men bilen är ju skrot, men jag fantiserar ändå jag tänker osökt på den där "prins charming", som säkert kommer i något mera profant än en vit häst, det skulle vara på en islänning då..men snarare i en vanlig svenssonbil, han skulle sitta på min trapp och le mot bara mig! Han skulle försöka bära mig uppför min långa trapp, vilket skulle sluta i att jag istället fick bära upp honom, för jag är ju ingen spröd liten nymf, men det är han och jag älskar det..Väl uppe i min lya blir det ingen het, vild..för jag har förätit mig på chokla och är i det närmaste spyfärdig, men han fixar te och lägger mitt huvud i sitt knä och överöser det med kyssar, vi existerar och VET, det är kärlek!









http://youtu.be/hHBRIkJsk40 / Pretty woman soundtrack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar