söndag 19 juni 2011

Livet är en Fest








Kidsen har sytt mantlar och intar sina starwars karaktärer, vi har just avnjutit en typisk starwars måltid i form av färspotatissallad med mozarellabella och till detta ett gäng "prinsar". Erik och kompisen är ute på trappan och fixar sina lasersvärd nu sen är det väl bara att bege sig ut i främmande galaxer, hahaa!


Jag tar och fyller på med lite medans Bosse sitter och snattrar på min hand - Hej, hej - Puss Bosse -Hej bebin - Kom bebin!! Helt otroligt vad han snackar. Undrar när det där Allsång på Skansen ska köra igång då, kan det vara runt den sista tro, ja då sitter man klistrad var så säker!


"Stockholm i mitt hjärta"!



http://youtu.be/BrjfbpZ3oGI / Det är inte lätt att va ödmjuk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar