Vilken skön dag, har i pyjamasbyxor vallat hunden runt huset och det blir nog varmt. Nu sprider sig doften av kaffe, tänk och vakna av att det luktar kaffe då skulle jag säga som Eva i filmen Adam och Eva, -E ja i himlen nu! Idag är det lyxbekymmer på agendan, måste ha tag på en klänning, och jag har inte en aning om vad jag vill ha, jag vet bara att den måste kännas hundra när jag väl hittar den, annars kommer jag aldrig att ta på mig den. Den ska ju helst inte vara svart heller, jag kan ju inte bara ha svart, men jag tycker svart är en jättevacker färg. Gräsgrönt våre snyggt men då blir jag definitivt inte anonym, hmm. Ikväll ska hem till
ett par bekanta. Sen måste jag fråga lilla pappa om jag får låna hans bil till Västerås på söndag. Gick inga tåg tyvärr, annars hade det varit mysigt att sitta på tåget med en pocket och bara ha det skönt. men nu får jag ladda med cd skivor och kaffe på min lilla tripp, hade jag tagit min bil så hade jag fått lyssna på svajjiga kasettband, typ sagor, julsånger, Foreinger och Marian Faith såna där supergamla med typ en låt på varje som är något att ha. Just nu ska jag bara gå omkring och le..
"Jag ger dig min morgon" Fred Åkerström
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar