måndag 20 juni 2011

Frustration

Tror ni att det var nog med händelser igår, nej jag väcktes häftigt ur mina ljuva drömmar. På väg till jobbet igår så började batterilampan lysa och tempmätaren att tjuta, jag tog och fyllde på vatten, bilen fortsatte koka. Jag fick upp huven och kollade det såg ut som ett trassel där fläktremmen ska sitta, aha! Tog mig till jobbet med nöd och näppe, imorse fick min kära kusin komma för att bogsera hem mig, men då hittade vi inte öglan som man ska fästa linan i. Vi ringde sålunda till en auktoriserad bilverkstad för att fråga vad den sitter, det var en lös ögla som skall skruvas i huven innanför grillen. Vi hittade sålunda inte denna ögla, och bilen står kvar, Fia skjutsade mig hem. Vad sker här då? Jo, grannen klipper gräset!! Alltså nu gråter jag jag är så jävla trött på strul och lek på alla jävla plan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar