torsdag 16 juni 2011

Svävar..

Idag fungerade löpningen helt perfekt, många hävdar att man ska sticka ut på tom mage med möjligtvis en msk nutella i kistan men det funkar inte för mig, hela kroppen blir som bly och man kämpar sig fram på bara viljan. Idag laddade jag med bacon, ägg, mackor, kaffe och vatten, tejpade fötterna och stack iväg det blev 14 km och det kändes som jag svävade fram. ska nog satsa på längre vändor och två -tre gånger i veckan. Nu ska jag ta en välbehövlig dusch jag stinker som ett helt fotbollslag.
Idag är jag på Noice humör vad beträffar musik, och så Maggio!

Du lever bara en gång/ Noice
http://youtu.be/saDM73IQObI


http://youtu.be/VjZwz3yxS9I
Jag kommer/Maggio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar