
Vad kul det skulle vara att bli "Lotta"! Mycket för att testa om man har ork och kapacitet. Ja det är väl äventyraren i mig som vill utmanas. Samtidigt så strider en annan del av mig som tycker att det där med militärutbildning och en kristen ideologi det hör inte ihop! Men tänker jag då Jesus var ju faktiskt Gud, jag är en vanlig, något tokigare än genomsnittet människa. Att kunna försvara sig och de sina att rent handgripligt kunna göra något i katastrofer och terrorism, kan inte det vara bra? Ja det är inte utan att jag känner en viss ambivalens inför detta..
"Die Mauer" Ett krig med en utrotning som aldrig får glömmas
http://youtu.be/q4FV6DAoonM
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar