torsdag 23 juni 2011

Ny leksak




Samsung SF510-SO2SE.




Tyckte det var dax med en ny dels för att den gamla brann och för att fira den nya anställningen. Den är jättesnygg och verkar väldigt bra med stor processor ramminne och så, typ och så upp till sju timmars batteritid. Håller på med installation och sånt nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar