Satt och läste en bok ur isfolket igår nummer 33 en klar favorit, skönt att drömma sig bort från verkligheten en stund och ge sig ikast med demoner , fallna änglar och de goda, i kampen mot Tengel..
Idag ska jag till Västerås, bara att fylla bilen med skivor och kaffe. Tittar ut på spöregnet lite trist men man får hoppas på att det klarnar upp. Nej nu ska jag ut och lufta hunden i detta fantastiska väder, men jag ler dessa bistra väderkrafter till trots.
over and out
Wolfpack/Sabaton
http://youtu.be/0Y9ZQsAgveI
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar