Ja, ensam och tycker lite synd om mig själv. Vilken dag det varit, dag hela veckan har varit "mycket". Ta imorse tex jag var lack för hunden vägrade bajsa för att jag skulle iväg och jobba tidigt, ja det var säkert därför, där ska du ha "matte"! Ja ja in med honom i bilen och en son som knappt vaknat (ja vi är inga morgonmänniskor) jo förresten i "vår" takt. Ned på fritids och sedan till mormor med Darzy (så att jag ska kunna springa ner på min lunch och rasta honom). Jätteskönt när man väl parkat båjlen vid jobbet, men när jag klev ur så måste jag ha vridi sta mig på nåt vis för det liksom knaka till mellan skulderbladen. Skitont när jag vrider på huvudet, men jag får strunta i det idag!! På jobbet blev det flera duschningar på raken vilket resulterade i att all form av make up hade lagt sig under ögonen, håret krullat till sig runt öronen och svetten den rann. Ja men det är bra, man ska ju känna att man lever och har hälsan. Hastade sedan iväg på lunch i regn och åska, för att återigen titta på en hund som vägrar bajsa.
Efter jobbet tog jag med Erik och Darzy till våran nobla fågelsjö Glaningen, för att äntligen få se "hundbajs", fantastiskt! Sen hem och stryka kläder då jag skulle på kyrkofullmäktige och påminna Erik om att pappsen kommer vid 17, utfodra Erik och Darzy, Sedan plåstrade vi om Eriks skavsår som han ådrog sig på skolutflykten.
Förutom denna stress så har jag pms, vilket gör att vad jag än tar mig för så kan det bara göras bättre och jag är flottigast och sopigast i hela världen!!
Hade jag varit "vanligt" så hade jag bara gillat läget och tyckt att det här gjorde jag ju bra, typ! (med lite ödmjukhet, kanske!) Just nu hade ett gosigt knä att sitta i varit förträffligt, och en massa goa pussar men vem sjutton vill ha en flodhäst i knä!!
Förutom denna stress så har jag pms, vilket gör att vad jag än tar mig för så kan det bara göras bättre och jag är flottigast och sopigast i hela världen!!
Hade jag varit "vanligt" så hade jag bara gillat läget och tyckt att det här gjorde jag ju bra, typ! (med lite ödmjukhet, kanske!) Just nu hade ett gosigt knä att sitta i varit förträffligt, och en massa goa pussar men vem sjutton vill ha en flodhäst i knä!!
"All by myself" Celin Dion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar